Edukacija. 9–12 k. Kaip priklausyti grupei ir išlikti savimi?

Psichologinis emocinis savęs pažinimas

MO muziejus | Edukacija

NAUJA!

Edukacijoje kartu su edukatore-psichologe judėsime psichologinio ir emocinio savęs pažinimo link. Tai edukacija, skirta padėti mokiniams suvokti, kas aš esu šiame pasaulyje, kokios emocijos mane lydi, kaip aš sugebu su jomis tvarkytis. Edukacijoje meno kūriniai tampa  vaizdine priemone diskusijai. Sukuriama meninė distancija yra gera priežastis kalbėti ir tyrinėti ne visada paprastai ir lengvai reiškiamus dalykus, kurie gali turėti psichologinį krūvį.

Edukacijoje mokomasi geriau pažinti save: savo charakterį, vertybes, jausmus, mokomasi reflektuoti savo būsenas. Taip pat stiprinami socialiniai emociniai įgūdžiai,, ugdoma tolerancija, mažinamas agresyvus elgesys. Mokomasi diskutuoti, dalintis nuomonėmis bei spręsti konfliktines situacijas, atsispirti impulsyviam elgesiui, suprasti savo elgesio pasekmes ir bendradarbiauti tarpusavyje. Meno kūriniai bei juose atspindimos temos padeda kelti klausimus, tyrinėti, eksperimentuoti, reflektuoti bei diskutuoti. Edukacijoje ugdomas kritinis mąstymas, kūrybiškumas, gebėjimas laisvai diskutuoti apie savo emocijas.

Trukmė – 90 min.
Skirta klasėms – 9–12
Užsiėmimą veda – Simona Košinskaitė