Edukacija. 5–6 kl. Spalva dailėje ir literatūroje

Integruota literatūros ir dailės pamoka

MO muziejus | Edukacija

Pamoka naudinga besimokantiems teksto analizės ir interpretacijos, kalbos dalių, meninių raiškos priemonių (palyginimų, metaforų ir kt.). Mokiniai gilinsis, kokios kalbos dalys tekste padeda sukurti spalvą. Sužinos terminus monochrominis, polichrominis. Žiūrėdami į paveikslą aptars, kiek atspalvių gali turėti viena spalva.

Remdamiesi eilėraščio pavyzdžiu, apibūdins vieną spalvą, jos neįvardydami, bet nusakydami, kokia ji gali būti, kokius jausmus kelia, kokius pojūčius sužadina. Tyrinės ir dailininkų pasirenkamas spalvas, lygins su eilėraščiuose pateikiamomis spalvomis. Žais kūrybiškumą skatinantį žaidimą. Pamokos pabaigoje mokiniai pasidalins įspūdžiais, kas buvo įdomu, kas lengva, sunku, kam reikėjo daugiau, kam mažiau laiko.

Trukmė – 60–90 min.
Skirta klasėms – 5–6
Užsiėmimą veda – Inga Gresienė, Ilona Ežerinytė, Goda Zovaitė