MO susitarė su pirmu didžiuoju rėmėju „Švyturys GO“

MO susitarė su pirmu didžiuoju rėmėju „Švyturys GO“
Likus dviem savaitėms iki MO muziejaus atidarymo paskelbta apie susitarimą su pirmu didžiuoju MO rėmėju, kurio dėka MO muziejaus dėmesio sulauks ir Klaipėda.
MO muziejaus ambicija – išsilaikyti patiems, kuriant tvarų veiklos modelį, kuriame subalansuotai bus derinama valstybės, MO lankytojų, privati mecenatų ir rėmėjų parama. Atskiriems projektams ketinama pritraukti valstybės institucijų lėšas, tačiau itin svarbus privataus sektoriaus palaikymas. MO jau turi ir pirmąjį didįjį verslo rėmėją – antradienį spaudos konferencijos metu V. Butkus ir įmonės „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas pasirašė verslo paramos muziejui sutartį.
„MO idėja gimė kaip privati inciatyva ir jos gyvavimui reikės bendraminčių pagalbos. Džiugu, kad dar iki muziejaus atidarymo galime paskelbti apie vienos didžiausių Lietuvos įmonių prisijungimą ir kartu kuriamus ambicingus ateities planus skleidžiant modernaus meno kultūrą Lietuvoje. Pirmu didžiuoju muziejaus verslo rėmėju taps prekės ženklas „Švyturys-GO nealkoholinis alus““, – kalbėjo MO muziejaus direktorė Milda Ivanauskienė.
„MO muziejus po vienu stogu suburs didžiausius Lietuvos modernaus meno talentus. Menininkus, kuriančius su aistra ir atsidavimu savo pašaukimui. Kartu su MO norime skatinti šių talentų atskleidimą ir sudaryti sąlygas jiems stiebtis aukštyn, tobulėti, sulaukti pripažinimo ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje“, – sakė „Švyturys-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas.
MO steigėjas Viktoras Butkus ir „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas
„Švyturio-GO“ parama leis MO įgyvendinti veiklas ir už muziejaus ribų. Kaip partnerystės pradžios simbolį MO muziejaus vadovai bendrovės „Švyturys-Utenos alus” generaliniam direktoriui Rolandui Viršilui įteikė modernų meno raktą – grotažymę #MOKlaipėda. Ji 2019 metų vasarą „atrakins“ MO muziejaus instaliaciją uostamiestyje.
Nuotraukų autorius Rytis Šeškaitis