Kultūros istorija. Dailė: Tapyba. II dalis

MO muziejus Kultūros istorijos tinklalaidės

Papildome laisvalaikį ausims su nauja Kultūros istorijos tinklalaide, tęsdami pasakojimą apie tapybą Lietuvoje!

Kaip įvyko poslinkis nuo nykios buities tyrinėjimo iki vaizduotės pasaulio? Kodėl „Penketo“ grupės dailininkai buvo vadinami kirmėlistais? Kaip tapybos įrankiais tapo net bokso pirštinės ar žvakės liepsna?

Šioje Kultūros istorijos tinklalaidėje išgirsite pasakojimą apie tapybą, apimantį laikotarpį nuo 1980 m. iki šių dienų. Sužinosime, kokius pokyčius lėmė Lietuvos nepriklausomybės atgavimas bei kokias temas gvildeno ir kokias išraiškos priemones taikė jaunieji menininkai, prasidėjus naujųjų medijų amžiui.

Kostas Dereškevičius
Vyras ir moteris, 1970
Kartonas, aliejus, 54,5 x 65,5
MO muziejaus kolekcija

 

Dinamišką laikotarpį tyrinėsime žvelgdami į Raimundo Sližio, Mindaugo Skudučio, Henriko Natalevičiaus, Jono Gasiūno, Eglės Ridikaitės, Patricijos Jurkšaitytės, Andriaus Zakarausko bei kitų autorių kūrybos tendencijas.

Linkime įsiklausyti ir atrasti!

Tekstų autorė – dailės istorikė, kritikė, parodų kuratorė dr. Erika Grigoravičienė.
Skaito MO žmogus Zigmas Pakštaitis.

Ne tik ausims, bet ir akims

Smalsiems ir norintiems atrasti pasakojime aptariamas iliustracijas siūlome atsiversti tinklalaidėje įgarsintus skyrius:

Anachronizmai
Tapyba po tapybos

Patinka? Palaikyk!

Jei nori prisidėti prie MO tinklalaidžių kūrimo – labai kviečiame palaikyti MO patreone:

Generated with Avocode.fb Generated with Avocode.Path 39 Generated with Avocode.Path 40 Generated with Avocode.Group 59Rectangle 62Path 41 Generated with Avocode.Group 58Path 37Path 38 Pasidalink: