MOlimpiada 2020 – tarp „Password 2021“ nugalėtojų
MO muziejus
Naujienos
Efektyviausia 2020 m. viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija
Įvyko dar vieni „Password 2021“ – efektyviausių rinkodaros projektų ir kampanijų – rinkimai, kuriuose per pirmąjį karantiną MO muziejaus drauge su LRT suorganizuota MOlimpiada 2020 (virtualios Lietuvos meno žaidynės) įvertinta kaip efektyviausia viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija!
Džiaugiamės ir dėkojame New! bei LRT už bendradarbiavimą ir draugavimą!
Be to, šiemet šią patirtį kartojome ir leidomės antrąjį kartą į virtualų meno nuotykį. Ir nuo šiol jį vadinsime MOdisėja!
Apie MOdisėją 2021 ir jos rezultatus daugiau atrasite čia:
Tikimės, į MOdisėją leisimės ir kitais metais! Juk smagu, kai žinai. Dar smagiau, kai sužinai.
Daugiau informacijos apie „Password 2021“ nominantus ir nugalėtojus rasite čia:
Paieška
Lankytojai dažniausiai ieško