Kaip mažinti nesusikalbėjimą darbe? Padės „MOmandiruotė“!

MO muziejus Naujienos
MOmandiruotė | MO muziejus

Sėkmingas komandos veikimas stipriai priklauso nuo to, kiek jos nariai geba tarpsusavyje susikalbėti. Net 86 proc. atvejų nesėkmių priežastimi įvardijama prasta komunikacija. Kad ji būtų sklandi, svarbu kuo geriau pažinti vienas kitą, o puikiu įrankiu tam gali tapti menas.

Būtent jo pagalba geriau pažinti kolegas kviečia mūsų užsiėmimas komandoms „MOmandiruotė“ – patrauklus komandos formavimui ir tarpusavio pažinimui skirtas formatas, kurį paprasta įgyvendinti visais metų laikais ir įvairaus tipo įmonėms. „MOmandiruotę“ jau išbandžiusios IT, inžinierių, kūrybininkų komandos dalijasi įspūdžiais ir rekomendacijomis.

Dalyviai – nuo IT įmonių iki kūrybininkų

Šarūnas Putrius | MO muziejus

„MOmandiruotė“ visų pirma – bendravimo patirtis, prakalbinanti netikėtuose meno kūrinių kontekstuose, leidžianti suprasti, ką skirtingi matomi dalykai sako apie kiekvieno asmenybę ir vaidmenį komandoje. Laisva ir neįpareigojanti atmosfera padeda atsiskleisti kūrybiškumui – drauge dalintis, ką ir kaip matau meno kūrinyje, išlaisvina, nes nėra teisingų ar neteisingų atsakymų.

Pažinti komandos narius per meną renkasi skirtingų sektorių atstovai – reklamos agentūros, personalo sprendimų kompanijos, IT įmonės bei daugelis kitų. „MOmandiruotėje“ įsitraukia net ir nekalbiausieji.

IT įmonės „TeleSoftas“ komanda užsiėmimo MO muziejuje metu ne tik geriau pažino vieni kitus, bet ir teigia pasisėmę energijos.

„Buvo įdomu įsitikinti, kaip tuos pačius dalykus visi regime skirtingai. Tokia patirtis leidžia giliau pažinti vienas kitą, o tada – ir lengviau susikalbėti. Bendravimas pasitelkiant meno kūrinius įtraukė, suteikė komandai naujos energijos. Net nepajutau, kaip „MOmandiruotės“ metu prabėgo laikas“, – įspūdžiais dalinasi IT įmonės „TeleSoftas“ vadovas Šarūnas Putrius.

Šarūnas Putrius | MO muziejus
Valerija Buzėnienė | MO muziejus
Valerija Buzėnienė | MO muziejus

Žmogiškųjų išteklių grupės „CVO Recruitment I Simplika“ direktorė Valerija Buzėnienė pastebi, kad užsiėmimo metu pavyko pažadinti darbuotojų smalsumą. „MOmandiruotė“ yra laikas, kai ne tik stabteli nuo darbų ir prisilieti prie meno, bet ir išgirsti kolegų matymo perspektyvas, pažadini smalsumą ir kūrybiškumą“, – sako V. Buzėnienė.

„MOmandiruotė“ mūsų komandai buvo įsimintina patirtis, padėjusi kitaip pamatyti meno kūrinius ir per juos geriau pažinti savo komandos narius. Laisvas, kūrybiškas pokalbis atskleidė skirtingus matymo kampus, leido geriau suprasti vienas kitą bei tapti darnesne komanda“, – pasakoja reklamos ir komunikacijos agentūros „Sons&Daughters“ vadovaujanti partnerė Dovilė Dovidavičiūtė.

Būdas pamatyti skirtingus matymo kampus

MO muziejaus vadovės Mildos Ivanauskienės teigimu, bendradarbiavimo ir komunikavimo gebėjimai yra esminiai kiekvienam organizacijos nariui – be jų  neįmanomas susikalbėjimas komandoje. „MOmandiruotė“ leidžia šias savybes ugdyti patiriant didžiulį pažinimo malonumą – ji veikia kaip trumpa, šilta ir pozityvo kupina kelionė, kurios metu pažįstame vienas kito skirtingus matymo kampus.

„Ypatinga, kad tai vyksta pačiu paprasčiausiu, jokio išankstinio pasiruošimo nereikalaujančiu būdu: dalyviai kviečiami tiesiog pamatyti meno kūrinius ir atsakyti sau į klausimą „ką aš matau“. Čia nereikia jokių išankstinių žinių, o tik su atvirumu ir atidumu matyti. Tokiu būdu netikėtai tarsi atsukame į save veidrodį, nes kiekvienas tą patį matome labai skirtingai. Juk būtent dėl to ir kyla didžioji dalis nesusikalbėjimų“ – teigia Milda Ivanauskienė.

 

„MOmandiruotė“ padeda pažinti, kaip skirtingai kiekvienas mato ir tuo pačiu metu kurti bendrą prasmę. Vėliau šiuos atradimus galima pritaikyti ir komandiniame darbe.

Užsiėmimas sukonstruotas remiantis pasaulyje pripažintu ir nuo pat MO įkūrimo jo veikloje plačiai taikomu MoMA muziejaus (JAV) edukatoriaus ir psichologės sukurtu vizualinio mąstymo strategijos metodu. Užsiėmimas grįstas atviru moderatoriaus ir dalyvių dialogu, jame naudojama universali klausimų sistema, skatinanti stebėti, apibūdinti, interpretuoti, nuosekliai samprotauti – taigi, ne vien pažinti kolegas, bet ir geriau suprasti, kaip matau aš pats.

MOmandiruotė | MO muziejus

Komandas formuojančių veiklų poreikis

MOmandiruotė | MO muziejus

Komandas formuojančių veiklų poreikis nuolat auga – šiuolaikiniams darbdaviams vis daugiau dėmesio skiriant darbuotojų emocinės sveikatos gerinimui, įrankiu kurti glaudesnį komandos ryšį tampa ir menas. „MOmandiruotė“ subalansuota ypač skirtingiems komandos nariams, net ir tiems, kuriems mintis apie apsilankymą muziejuje kelia žiovulį.

„MOmandiruotės“ poreikį dabartinėje darbo rinkos situacijoje ir turinio pasiūlymą išgryninti padėjusio marketingo paslaugų biuro „Black Florence“ įkūrėjai Jaunius Petraitis ir Adomas Pūras teigia besidžiaugiantys galėdami padėti prekiniams ženklams, kurie savo veikla siekia kurti giluminį prasmės jausmą savo klientams, partneriams ir darbuotojams.

„MO komanda šį apibrėžimą atitinka tobulai. Neabejojame, kad unikalūs, įmonių darbuotojams skirti užsiėmimai, kuriuos nuo šiol galima užsisakyti MO muziejuje, padės Lietuvos verslams ne tik paįvairinti kasdienybę, bet įkvėpti savo komandas naujoms pergalėms“, – sako „Black Florence“ atstovai.

Generated with Avocode.fb Generated with Avocode.Path 39 Generated with Avocode.Path 40 Generated with Avocode.Group 59Rectangle 62Path 41 Generated with Avocode.Group 58Path 37Path 38 Pasidalink:
Paieška