Naujasis Baltijos šokis. Clara Furey „Kai net“
MO muziejuje kviečiame patirti ir šokį! Susitikime „Naujojo Baltijos šokio“ programos spektaklyje „Kai net“.

MO muziejuje kviečiame patirti ir šokį! Gegužės 5 d. 14:00 val. ir 17:00 val. susitikime „Naujojo Baltijos šokio“ programos spektaklyje „Kai net“.
Įėjimas su tos dienos MO muziejaus bilietu. Jį galite įsigyti MO muziejaus kasoje arba internetu:
Trukmė: 90 min.
__
Apie spektaklį
„Kai net“ – tai serija pasirodymų, kuriems choreografiją sukūrė, ir kuriuos atlieka Clara Furey. Juos užsakė Monrealio šiuolaikinio meno muziejus, o įkvėpė eilėraštis tuo pačiu pavadinimu. Menininkė kuria egzistencinę atminties, laiko tėkmės ir mirties refleksiją. Šios temos dažnai sutinkamos ir L. Coheno darbuose.
Savo darbe, tarp choreografijos ir poezijos, Clara Furey pradeda atvirą dialogą su judesiu, plastikos menu ir garso dizainu, kurį sukūrė Tomas Furey.
Pirmiausia ji pasirodė šalia Marc‘o Quinn‘o skulptūros „Coaxial Plank Density“ Monrealyje, o tada Vienoje įsikūrusiame MUMOK muziejuje, greta Heimard Bäcker darbo „Fundstück“.

„Kai net“ sukurtas taip, kad galėtų veikti ir kaip meno paroda, kurią galima lankyti, ir kaip demonstruojamas meno kūrinys. Jame tvyro intymi atmosfera, ir kūrinys išlieka artimas žiūrovui, kuris, atėjęs jį pamatyti, gali laisvai judėti aplinkui. Minimalistiškoje pasirodymo erdvėje, Clara Furey panardina mus į meditatyvią judesio dimensiją. Pakviesdama aplink esančius susirinkti aplink gyv(ibing)ą kūną ir negyv(ibing)ą kūną, kuriame įsikūnija skirtingi gedulo ir irimo niuansai, atlikėja kvestionuoja egzistencinę tuštumą ritualiniame šokyje, kuriame atsiskleidžia tamprūs ryšiai tarp gyvenimo ir mirties.

Erdvė tampa galimybių perdavimo vieta, sutelkianti visas komunikacijos formas kad galėtume egzistuoti kartu.
Naudojantis L. Coheno eilėraščiu kaip muzikiniu garso takeliu, Claros Furey judesiai pasklinda po erdvę ir kviečia mus pasidalinti abstrakčia istorija, kuri skatina atidžiai klausytis savo jausmų ir pažadinti itin jautrias savo jusles. Atverdamas vaizduotės erdves, garso dizaineris Tomas Furey leidžia mums panirti į introspekciją.
Pasitelkusi jautrią choreografiją, Clara Furey tyrinėja mirusiųjų, gyvųjų, prisilietimo atminties ir jo nebuvimo sensualumą, taip prieš mūsų laikinus kūnus pastatydama veidrodį, ir atskleisdama skirtingas irimo, kūno ir kalbos inkarnacijas ir suvokimą. Pro ją plaukia skirtingos tapatybės, apsistoja joje bei aplanko ją tarp įtampos ir atsipalaidavimo. Žemiškas menininkės kūnas kaip indas sujungia šias matomas ar nematomas choreografijas, poezijos šmėstelėjimus ir garso peizažus. Taip Claros Furey darbai nubloškia mus į mūsų neišvengiamą žmogišką būseną, į mūsų santykius su egzistencija ir išnykimu.
Kūrybinė komanda
Meno vadovė ir atlikėja: Clara Furey
Kompozitorius ir muzikantas: Tomas Furey
Apšvietimo koncepcija: Alexandre Pilon-Guay
Konsultantė dramaturgijos klausimais: Nathalie Claude
Techninis režisierius kūrimo metu: Samuel Thériault
Techninė režisierė gastrolių metu: Karine Gauthier
Video ir foto instaliacija: Kaveh Nabatian
Sklaida: A Propic | Line Rousseau & Marion Gauvent
Prodiuserė: Clara Furey
Vykdomasis prodiuseris: Parbleux
Partneriai ir kūrybinė parama: Parbleux (Monrealis, Kanada), Musée D’art Contemporain De Montréal (Kanada), Marie-Odette Charbonneau, Serge Goldszal, Jane Hope, Charles Lapointe, Diane Lanctot, Odile Mc Donald, Nathalie Rykiel, Danse À La Carte (Monrealis, Kanada), Csc Centro Per La Scena Contem-Poranea / Comune Di Bassano Del Grappa (Italija), Espace Marie Chouinard (Monrealis, Kanada)
Koprodiuseriai: Musée D’art Contemporain De Montréal
Šio darbo sukūrimas buvo įmanomas dėl finansinės Kanados menų tarybos paramos.
Spektaklio premjera pristatyta Leonardui Cohenui pagerbti skirtoje parodoje „A Crack In Everything“, vykusioje Musée d’Art Contemporain de Montréal (MAC), 2017 m. sausį.