Užsiėmimas, pagrįstas vizualinio mąstymo strategija, sukurta MoMA edukatoriaus Philipo Yenawine’o ir psichologės Abigailės Housen. Kviečiame mažuosius į meno kūrinius pažvelgti be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų.
5–8 klasių moksleiviams
Skirtingais metodais kurdami istorijas mokiniai į pagalbą pasitelkia MO kolekcijos meno kūrinius, ugdo kūrybiškumą, viešą kalbėjimą, gebėjimą čia ir dabar analizuoti bei interpretuoti turimą informaciją.
Užsiėmimo metu paaugliai, remdamiesi meno kūriniais, mokosi reflektuoti savo emocines būsenas ir įsijausti į kito žmogaus poziciją, aptaria tipines žmogaus reakcijas į stresą ir mokosi pasirinkti veiksmingiausią konflikto sprendimo būdą.
Naudodamiesi trumpais tekstais ir pasitelkdami teoriją apie įvairius veikėjų charakterizavimo būdus, užsiėmimo metu analizuojame meno kūrinių personažus.
Edukacija naudinga besimokantiems teksto analizės ir interpretacijos, meninių raiškos priemonių. Jos metu mokiniai tyrinėja dailininkų pasirenkamas spalvas, lygindami jas su eilėraščiuose pateikiamomis spalvomis.
Mokiniai supažindinami su pagrindiniais bet kokio naratyvo elementais ir gauna grupinę užduotį – sukurti istoriją, kurios pagrindinis veikėjas būtų muziejaus parodos kūrinys ar personažas.
Kviečiame gerinti anglų kalbos įgūdžius dialogo pagrindu vykstančiame užsiėmime. Edukacija ne tik susipažindina su menininkų kūriniais, bet ir suteikia galimybę pabendrauti angliškai.
Edukacija padeda mokiniams suvokti, kaip dailės kūriniai tampa istorijos šaltiniu! Jungdami istorinius bei meno faktus mokiniai ne tik plečia savo kultūrinį akiratį, bet ir mokosi įžvelgti istorinius atspindžius meno kūriniuose.
Stebėdami grafiti miesto gatvėse mokiniai plečia meno suvokimą, keldami atsakomybės, laisvės bei meno vertės klausimus.
Norite pasitarti ar pasitikslinti informaciją?
Susisiekime!
Tel. nr. +370 609 83 764 arba registracija@mo.lt