MOkytojo pasas

MOkytojo pasas | Edukacija | MO muziejus

MOkytojo pasas – tai muziejaus sakomas „labas“ mokykloms ir kvietimas bendradarbiauti.

MO muziejus kviečia mokytojus registruotis, o užsiregistravusiems skirsime vardinį MOkytojo pasą. Ši narystė yra individuali ir nemokama. MOkytojo pasas taip pat suteikiamas darželių bei ikimokyklinio ugdymo įstaigų auklėtojams ir pedagogams.

MOkytojo paso bendruomenės nariai ne tik asmeniškai gauna aktualią informaciją apie MO edukacijas, bet ir gali lankytis muziejuje nemokamai, pateikus MOkytojo pasą ir mokyklos darbuotojo pažymėjimą.

Norinčius prisijungti prie MOkytojo paso bendruomenės kviečiame pildyti registracijos formą:

Pagamintus ir paruoštus MOkytojo pasus jums atsiųsime į mokyklą adresu, kurį nurodėte anketoje.

Ko galima tikėtis tapus MOkytojo paso bendruomenės nariu?

MOkytojų projektas | MO muziejus | Britų taryba

MOkytojo paso bendruomenės nariai visada gali MO muziejaus parodas patirti patys – jie muziejaus parodose lankosi nemokamai (ruošiantis pamokoms, lankant naujas parodas ar atvykstant kartu su moksleivių klase). Kiekvieną rudenį jie yra kviečiami į konferenciją MO muziejuje. Be to, pristatome plačią virtualių edukacijų programą, kurią išbandyti drauge su savo moksleiviais kviečiame visus mokytojus.

MOkytojo paso bendruomenės nariai taip pat gauna MO muziejaus naujienlaiškius su aktualia informacija mokytojams, pirmieji sužino apie atnaujintas edukacines programas muziejuje, o taip pat gauna ir aktualią informaciją apie MO mokymus, konferencijas mokytojams ar kitas kultūrinės edukacijos veiklas.

Bendruomenės nariais gali tapti visi mokytojai, taip pat darželių bei ikimokyklinio ugdymo įstaigų auklėtojai ir pedagogai.

Speciali konferencija mokytojams

MO muziejus | MOkytojų konferencija

2022 M. KONFERENCIJA JAU ĮVYKO

Anksčiau vykusiose konferencijose pristatėme kultūrinės edukacijos bazę ir formalųjį ugdymą papildančias tarpdisciplinines edukacines programas, ugdančias svarbiausias XXI a. kompetencijas – kūrybiškumą, kritinį mąstymą, emocinį intelektą.

Taip pat su psichologais ir ekspertais diskutavome apie emocinį intelektą, vizualiųjų menų pritaikymą ugdyme, integruotų pamokų ar klasės valandėlių muziejuje galimybes bei kvietė mokytojus pačius išbandyti skirtingas MO edukacijas.

Praėjusiais metais drauge su mokytojais ir psichologais gilinomės į nuotolinio mokymosi temas ir analizavo iš to kylančius iššūkius, problemas bei jų sprendimo būdus.

MOkytojo paso konferencijos 2022 įrašas

Paieška