Vizualinio mąstymo strategijos taikymas literatūros pamokose
MO muziejaus Tūkstantmečio mokyklų programai parengta kultūrinė-edukacinė programa mokykloms. Jos metu ugdysime kūrybiškumo, kultūrinę, pažinimo ir komunikavimo kompetencijas, remdamiesi vizualinio mąstymo strategija ir ją taikydami literatūros pamokose.
Programos trukmė – 60 val. (vyksta gyvai ir nuotoliniu būdu)
Lektoriai: MO muziejaus edukatoriai, turintys ne mažiau trijų metų patirtį dirbant su vizualinio mąstymo strategijos metodu
Dalyviai: bendrojo lavinimo mokyklų pedagogai
Išduodamas kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimas
KAS YRA VIZUALINIO MĄSTYMO STRATEGIJA?
Tai MoMA muziejaus (JAV) edukatoriaus Philipo Yenawine’o ir psichologės Abigailės Housen sukurtas, moksliniais tyrimais pagrįstas mokymo metodas, kurį MO muziejuje taikome nuo pat muziejaus atidarymo bei įgyvendinome ne vieną sėkmingą projektą. Jau 30 metų pasaulio muziejuose taikomas užsiėmimas grįstas atviru edukatoriaus ir dalyvių dialogu, jame naudojama universali klausimų sistema, skatinanti stebėti ir apibūdinti, interpretuoti remiantis argumentais, nuosekliai samprotauti.
Daugiau apie programą
Programos metu ypač daug dėmesio skirsime mokytojų pa(si)ruošimui bei praktinių žinių įgijimui, gebėjimui gautas žinias nuosekliai taikyti ugdymo procese, jungti skirtingus (mokomuosius ir ne tik) dalykus bei gebėti sudominti mokinius, pasitelkiant žinias apie modernųjį meną ir apjungiant jas su mokomaisiais bendrojo lavinimo dalykais.
Programos pavadinimas – „Vizualinio mąstymo strategijos taikymas mokykloje, ugdant mokinių kalbinę raišką, komunikavimą, kritinį mąstymą literatūros pamokose“
Programos dalyviai: Dailės ir literatūros mokytojai ir kitų dalykų mokytojai, bibliotekininkai, skaityklos darbuotojai / 5–6 kl. mokiniai / 7–8 kl. mokiniai / 9–10 kl. mokiniai / 11–12 kl. mokiniai
Programos įgyvendinimas derinamas su pageidaujančiom savivaldybėmis arba su mokyklomis atskirai.
Norite pasitarti ar pasitikslinti informaciją?
Susisiekime!
Tel. nr. + 370 692 83600 arba edukacija@mo.lt