GamePlay. Parodos atidarymo renginiai

Balandžio 17 d. | Parodos atidarymo pokalbis

Renginio vizualas | Parodos atidarymo pokalbis | GamePlay | MO muziejus

18.30 val. | Holas

Kaip videožaidimai daro įtaką menui ir ar jie patys yra menas? Kokie žaidimai išjungia, o kokie – visu pajėgumu įjungia protą ir kritinį mąstymą?

Kaip žaisdami galime perprasti pasaulio taisykles, kurti jungtis tarp savo ir kito patirčių, atrasti sprendimus visuomenės problemoms?

Apie tai ir daugiau MO parodos „GamePlay“ atidarymo pokalbyje diskutuos parodos kuratorės – MO kuratorė Agnė Kuprytė ir medijų muziejaus ZKM (Karlsrūhė, Vokietija) kuratorė Laura Schmidt, žaidimų kritikas, konsultantas, BLON ir GameOn žaidimų programų kuratorius Artūras Artojas Rumiancevas, VDU mokslininkas, sveikatos sociologas dr. Benediktas Gelūnas ir didžiausios lietuviškos žaidimų studijos „Nordcurrent“ rinkodaros vadovė Ada Mockutė-Jaime.

Pokalbį moderuos redaktorius ir medijų ekspertas Karolis Pilypas Liutkevičius.

Balandžio 18 d. | Marijam Didžgalvytės paskaita

Renginio vizualas | Paskaita | Marijam Didžgalvytė | MO muziejus

17.30 val. | Renginių salė

Apie tai, kodėl žaidimai yra galingas kultūrinis ir politinis įrankis, formuojantis mūsų pasaulėžiūrą bei elgseną, ir kokias pasekmes – pozityvias ar neraminančias – tai atneša, papasakos žaidimų industrijos dalyvė ir kritikė Marijam Didžgalvytė.

Marijam knygą „Videožaidimai keičia pasaulį. Kas laimi?“ leidinys „The Guardian“ paskelbė viena geriausių praėjusių metų knygų, o dabar ji – jau išleista Lietuvoje.

Bilietai

Dalyvavimas parodos atidarymo renginiuose – su muziejaus bilietu. Su tuo pačiu bilietu galima aplankyti naują videožaidimų parodą „GamePlay“.

Paroda atidaroma balandžio 17 d. nuo 18.00 val.

Apie parodą

Pirmą kartą Lietuvoje meno muziejuje į videožaidimus pažvelgsime kaip į vizualinę kultūrą, plėtojančią savitą raišką ir turinčią savo unikalią istoriją.

Parodoje tyrinėsime pasakojimo evoliuciją žaidimuose – juos pamatysime ne tik kaip atsipalaidavimo ar laisvalaikio praleidimo formą, bet ir kaip galingą pasakojimo priemonę, kuri jungia literatūrą, kiną, garsą ir vaidmenį.

Kokiu būdu videožaidimai gali stiprinti kritinį mąstymą ir sąmoningumą, kaip galime juos pasitelkti kuriant ryšius tarp asmeninių patirčių ir platesnių visuomenės problemų?

Patirsim žaisdami!

Paieška