Užsiėmimas, pagrįstas vizualinio mąstymo strategija, sukurta MoMA edukatoriaus Philipo Yenawine’o ir psichologės Abigailės Housen. Kviečiame moksleivius į meno kūrinius pažvelgti be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų.
9–12 klasių moksleiviams
Kaip sukurti aktualią žinutę? Edukacijos metu ieškosime socialinių probleminių klausimų, į kuriuos gilinsimės, pasitelkdami parodos meno kūrinius, menininkus.
Vilniuje kalba ne tik žmonės, bet ir skulptūros. O ką jos pasakoja? Eime paklausyti!
Skirtingais metodais kurdami istorijas mokiniai į pagalbą pasitelkia MO kolekcijos meno kūrinius, ugdo kūrybiškumą, viešą kalbėjimą, gebėjimą čia ir dabar analizuoti bei interpretuoti turimą informaciją.
Edukacijoje kartu su edukatore-psichologe judame psichologinio ir emocinio savęs pažinimo link. Tai edukacija, skirta padėti mokiniams suvokti, kokios emocijos mus lydi ir kaip sugebame su jomis tvarkytis, o meno kūriniai tampa vaizdine priemone diskusijai.
„Kaip viskas baigėsi?“ – dažnai norime žinoti, klausydamiesi įdomios istorijos, skaitydami knygą ar žiūrėdami filmą. Ar įmanoma, kad kūrinys mums siūlytų kelias pabaigas arba… neturėtų pabaigos iš viso?
Mokiniams pristatoma paroda, ją sukūrę menininkai ir parodos koncepcija, o tuomet analizuojant graikų mitų, Biblijos sakmių ar lietuvių liaudies pasakų fragmentus žiūrima, kaip senųjų laikų mitai atsispindi šių dienų meno kūriniuose.
Edukacijos metu mokiniai analizuoja šiuolaikinio lietuvių poeto eilėraštį ir pasirenka meno kūrinį, artimiausią duoto eilėraščio lyrinio subjekto būsenai.
Supažindinti su parodos turiniu, moksleiviai mokosi analizuoti meniniu, istoriniu, kultūriniu kontekstu bei kritiškai ir argumentuotai mąstyti. Edukacija sukurta bendradarbiaujant su Erudito licėjumi.
Mokiniai supažindinami su pagrindiniais bet kokio naratyvo elementais ir gauna grupinę užduotį – sukurti istoriją, kurios pagrindinis veikėjas būtų muziejaus parodos kūrinys ar personažas.
Užsiėmimo metu vaikščiodami po parodą ir aptardami kūrinius, kurie kelia klausimą „Kodėl tai yra menas?“, bandome juos perkelti iš muziejaus į kitas erdves ir pastebėti, kaip keičiasi meno paskirtis!
Edukacija padeda mokiniams suvokti, kaip dailės kūriniai tampa istorijos šaltiniu! Jungdami istorinius bei meno faktus mokiniai ne tik plečia savo kultūrinį akiratį, bet ir mokosi įžvelgti istorinius atspindžius meno kūriniuose.
Stebėdami grafiti miesto gatvėse mokiniai plečia meno suvokimą, keldami atsakomybės, laisvės bei meno vertės klausimus.
Kviečiame gerinti anglų kalbos įgūdžius dialogo pagrindu vykstančiame užsiėmime. Edukacija ne tik susipažindina su menininkų kūriniais, bet ir suteikia galimybę pabendrauti angliškai.
Norite pasitarti ar pasitikslinti informaciją?
Susisiekime!
Tel. nr. +370 609 83 764 arba registracija@mo.lt