#MO_moko
Mene, kaip ir gyvenime – painu, kartais nelogiška, bet kritiškai analizuojant visgi daug kas paaiškėja. Jei ne apie kūrinį, tai – apie save, kitus ar gyvenimą.
Analizuodami ir interpretuodami meną vaikai mokosi kritinio mąstymo, inovatoriškumo, kūrybiškumo, bendradarbiavimo ir daugybės kitų naudingų pamokų. Menas stiprina pilietiškumą, padeda suvokti sparčiai kintantį pasaulį ir ugdo gebėjimą kurti prasmes.
Todėl, apmąstę meną, ateity išmąstys ir kitką.


MO muziejaus edukacijos mokiniams ir mokytojams – tai kryptingas žingsnis į ateitį, kurioje švietimas išvien su kultūra reaguoja į besikeičiantį pasaulį. Norėdami pasiruošti šiandienos ir rytojaus iššūkiams, turime pripažinti kultūros vaidmenį kaip esminį, o ne papildomą. Tai 2024 m. dar kartą patvirtino UNESCO kultūrinio ir meninio ugdymo gairės, kuriomis daugiau nei 200 valstybių sutarė – kad visuomenė augtų stipri ir gyvybinga, kultūra turi būti neatskiriama švietimo dalis.
MO edukacijose mokomės ne apie meną, o per meną. Čia įgūdžius ne atkartojame, o atrandame reflektuodami, mąstydami ir diskutuodami. Tokiu būdu kuriame pagrindą visuomenei, kuriai svarbu ne tik žinoti, bet ir suprasti – kritiškai, jautriai, atsakingai.

Edukaciniai projektai su partneriais
Kas yra Vizualinio mąstymo strategija?

Vizualinio mąstymo strategija – tai MoMA muziejaus (JAV) edukatoriaus ir psichologės sukurtas metodas, kurį MO muziejuje taikome nuo pat muziejaus atidarymo. Užsiėmimų metu kviečiame į meno kūrinius žvelgti be išankstinių įsitikinimų ir nusistatymų, geriausia – netgi be jokių žinių apie jį.
Užsiėmimas grįstas atviru edukatoriaus ir dalyvių dialogu, jame naudojama universali klausimų sistema, skatinanti stebėti ir apibūdinti, interpretuoti remiantis argumentais, nuosekliai samprotauti.
MO mokytis galima visaip ir kitaip
Mokytojai! Kvalifikacijos tobulinimo programa jums

Ačiū prisidėjusiems
Kampaniją kūrė reklamos agentūra „Sons&Daughters“
Didieji partneriai


Informaciniai partneriai





Institucinis partneris
